Login
Back to forumSee the full topicGo to last reply

Posted By

BSZ
on 2021-10-19
02:26:49
 Re: SID-Card, 6th. batch

Fejlemények: Az első 10 kártya épp' kifut, elindítottam a következő 10 összeszereltetését. Határidő egyelőre nincs, de remélem túl sokat nem kell rá várni. Hamarosan írok levelet a listámon következő érdeklődőknek.

@MMS: Jó régi történet. Ugyan szokták partin kiabálni, hogy "Autóóó!!!", de ez nem autó. grin Az autós csatlakozók érintkezői "rugóerőre" komolyabbak, mint ezek. Ha ott csatlakoztatsz valamit, akkor az érintkezők jó eséllyel mechanikusan megtisztítják egymás felületeit. Itt sajnos / szerencsére nincsenek ilyen masszív csatlakozók. happy Viszont az igaz, hogy az ónozott felülettel nincs semmi gond! Ameddig egyszer összecsatlakoztatod, aztán úgy marad "örökre". happy Ha többet csatlakoztatod össze / szét, akkor a felületek nagyon rondák lesznek. Nem véletlen, hogy itt a drágább megoldást választják a gyártók. Amúgy ez most nem releváns, a nyák az már készen van. wink

@Almighty God / @Rob: I sent an email.

Re: SID-Card, 6th. batch

Development: The first 10 card just 'sailing out'; I started the assembling of the next ten. No deadline yet but I hope we won't have to wait for long. I'll write to the next interested people on my list soon.

@MMS: That is an age old story. Though people do shout 'Caaaaaaaar!!!' at parties but that isn't one. grin Car connectors have stronger spring force than these. When you connect something there the contacts will clean the surfaces of each other with good probability. Here, for better or worse, we don't have such massive connectors. happy However, it is true tin plated surfaces present no problems. If you connect them once and leave it that way "for ever". happy The more you connect and disconnect them the uglier the surface get. It is not a mistake that manufacturers pick the more expensive solution. But that is not relevant now since PCBs are already manufactured. wink

@Almighty God / @Rob: I sent an email.

Back to top

Copyright © Plus/4 World Team, 2001-2024