Login
Back to forumSee the full topicGo to last reply

Posted By

BSZ
on 2021-08-10
01:18:06
 Re: SID-Card, 6th. batch

Apró fejlemény: megrendeltem, és meg is jött a hiányzó alkatrész. Most már csak az összeszereltetést kell tudnom elindítani, ezzel kapcsolatban még mindig nincs időpontom. De remélem hamarosan lesz, én mindenesetre bizakodok egy mielőbbi dátumban. happy

@Chronos: Remélem sokat már nem kell várnod! happy A Let's Play-t meg csak nyomjad TED-del addig! Várjuk ám a kontentet! wink

@MMS / OffOff: Nekem az első pécés (saját) hangkártyám egy GUS MAX volt. Amit valami minimális plusz összegért elcseréltem egy GUS P&P-re. Aminek (teljesen szubjektíven) nem volt olyan jó a hangja, mint a MAX-nak. happy Valamerre még meg is van. Egy-két éve turkáltam a kacatok között, a fent látható CLASSIC akkor jött elő. Én meg néztem rá, hogy "eeeez meg miiii???" Mivel ilyenem soha se volt... Jó sokára jöttem rá, hogy ezt az egyik ismerősömtől kaptam, amikor már végleg kikopott nem csak az ISA, még a PCI busz is a pécékből. grin Bevallom, azóta se volt nálam gépbe rakva, de a MAX-os időkből az rémlik, hogy addig azzal is csak nyűglődtem, ameddig a gyári 512K memória mellé nem sikerült még ugyanennyit berakni. Ebbe meg csak 256K van jelenleg, így meg annyira nem bánom, hogy ISA-s gépet is nehezen tudok előszedni.

Re: SID-Card, 6th. batch

Tiny development: I ordered the last component and it arrived. Now, I must only manage to start assembling but I still don't have any set date. I hope I can arrange it soon and I have faith that it'll be in the immediate future.

@Chronos: I hope you don't have to wait for long. Until then, go all out on Let's Play with TED. We are always waiting the content eagerly.

@MMS / OffOff: My first PC sound card was a GUS MAX. I exchanged that and a bit of money to a GUS P&P. Which (in my opinion) had less good sound quality than the MAX. I have it lying somewhere around. A few years ago I was rummaging through my junk pile, that's when the CLASSIC in the pictures above turned up. And I was just staring at it and asking in myself "What's thiiiiiiiiiissssss"? As I have never had such a card. Quite a while later I realised I got this from one of my acquaintances when not only ISA but even PCI slots vanished from PCs for good. I have to confess it was never installed in any machine since then; I remembered from my times with the MAX that life was a constant agony until I managed to install another 512 kB to the board in addition to the same amount being factory installed. And this one has only 256 kB at the moment so I don't really mind that I have a hard time finding a machine with ISA slot.

Back to top

Copyright © Plus/4 World Team, 2001-2024