Login
Back to forumSee the full topicGo to last reply

Posted By

bszggg
on 2024-03-19
13:08:20
 Re: Mouse Extension v1.0

A yape..-ben (a kernal low romban) ki lehet próbállni, mert a szoftver kezeli a billentyűzet egeret..
CTRL+KURZOR GOMBOK, CTRL+SZÓKÖZ (bal klikk), CTRL+RETURN (jobb klikk)
(Munus4 emulátorhoz ki kell tölteni a maradék biteket 4k-ra $FF-al, de nincs hozzá szoftverem)

Kipróbálom az SVS-Calc-ot, de sok BREAK..-et kapok :( Örülnék, ha kiderülne ez a helyzet, mert sok programban ugyanazt az eredményt kapom.

"3D Engine 2.0" Látom a 3D Engine 2.0-t, de bad subscript error -t kapok. Biztos vagyok benne, hogy valamit teljesen rosszul csinálok. De lehetséges.. lehet, hogy a betöltő okoz valamilyen problémát.
de a BASIC program ki tudja kapcsolni, és be is a tömörítés után. Talán ez egy jó megoldás lehet a "tömörítő alatt lefagy" probléma kezelésére

"A TRSE egy Pascal IDE" Ebben az esetben meg csak ki kell olvasni a biteket a leírásban szereplő memóriacímekből.
És...
!! ugyanez a helyzet minden assembly programmal is. (ha a program nem mókol a megszakítással)

Szóval assembly progit is könnyű írni hozzá..
Illetve lehet BASIC programot írni, amit austrospeed-del le lehet fordítani gépi kódra, hogy gyorsabb legyen. Sok a lehetőség ebben...


 Re: Mouse Extension v1.0

It is possible to try in yape.. (in the kernal low rom), because the sofware handles the keyboard mouse..
CTRL+CURSOR KEYS, CTRL+SPACE(left click), CTRL+RETURN (right click)
(for Munus4 emulator, needs to fill the remaining bites to 4k with $FF, but I don't have software for it)

I try the SVS-Calc, but I get a lot of BRAKE... :( I will be happi ti come up this situation, because in a lot of program, that I get same result.

"3D Engine 2.0" I see the 3D Engine 2.0 but I get an bad subscript error.. I'm sure I do something totally wrong.. But it is possible.. maybe the loader cause some problem.
but the BASIC program can switch out, and in with poke.. Maybe it is a good workaround for handle the problem

"TRSE is a Pascal IDE" In that case just needs to grab the bites from these memory addresses.
And ...
!! it is same situation with any assembly program. (if program not make any interrupt changes)

So it's easy to write an assembly program for it.
It is also possible to write a BASIC program, which can be translated into machine code with austrospeed to make it faster. There are many possibilities in this...



Back to top


Copyright © Plus/4 World Team, 2001-2024