Login
Back to forumSee the full topicGo to last reply

Posted By

Verona
on 2022-12-29
22:19:36
 Re: Stick Man!

Végre, egy jó kis játék!

Elsőre kicsit gyengének tűnik a grafika miatt, de aztán rájöttem, hogy nem kell több. Az animáció jó, a Shift-es ugrás meg kicsit nem, de gyakorlás kérdése.
Szóval, amitől jó: Nem az a "meg fogom ölni a programozóját" pályaszerkesztés, nincsenek életek (végre, 2022-ben eljutottunk már ide is!), egyszerű feladat. Tényleg tetszik, hogy nem az a lényeg, hogy kicsinálja idegileg a játékost.
Amitől jobb lenne: MENTÉS! Zene a játék alatt is!
Ami rossz benne: Ritka a harang. Pedig gyakran messzire harangoznak végleg a játékosnak... A backtracking mindig rossz egy játékban, mert megint azt kell újra és újra teljesítened, ami már a könyöködön jön ki. Térkép nélkül megesett, hogy visszamentem oda, ahol már jártam, valami jelzés jó lenne a teljesített szintekhez.

Összességében, az ötlet tetszik, a játékmenet jó, a kihívás nem az életek számából fakad és nem a szadista dizájnból, egy double jump-al érdekesebb pályákat is össze lehetne rakni, van stílusa. 10/10.

 Re: Stick Man!

Yes, at last, an awesome game.

At first it looks a bit weak because of the graphics, but then I realized that I don't need more. The animation is good, the shift jump a bit not, but it's a matter of practice.
So, what makes it good: It's not the "I'm going to kill the programmer" level design, no lives (finally, we've gotten here in 2022!), simple task. I really like that it's not about to killing the player's nervs.
What would be better: SAVE! Music during the game too!
What's bad: The bell is rare. And often they ring the bell forever for the player far away... Backtracking is always bad in a game, because you have to complete over and over again what already comes out of your elbow. Without a map, it happened that I went back to where I had already been, some indication would be good for the completed levels.

All in all, I like the idea, the gameplay is good, the challenge is not in the number of lives or comes from the sadistic design, a double jump could be used to put together more interesting levels, but sure, it has style. 10/10.

@MIK: It's greatest feature is that no lives here. The point is to play through the game. Maybe a Dark Souls with 3 lives? And you must sit down and play till the end? :D



Back to top


Copyright © Plus/4 World Team, 2001-2024