Login
Back to forumSee the full topicGo to last reply

Posted By

Csio
on 2014-05-04
01:45:45
 Re: SID-card 3rd batch

Ugyan egy kicsit elhavaztam egyéb munkáimból kifolyólag, de haladnak a dolgok! Összeálltak a kártyák:

Ahhoz képest, hogy 6581-es verziót a kezdetekkor egyáltalán nem terveztem, most ennek a pakknak a fele olyan. happy A "Limited Edition" verziók beígért 1+ órás "Burning Test"-je ugyan még nem történt meg, de nincs elfelejtve, a csomagkészítés alatt lesz rá idő. A csomagolás a szokásos lesz, ebből az egyszerűbb rész happy már megvan:

A "dobozolás" része az időigényes, az még vissza van. Utána már tényleg csak a postázás van hátra!

Mivel a "tervezési fázisban" megőrjített a nagyérdemű a JoyPort miatt ("jaj, legyen, mert az egér, meg az egértámogatás, meg a rengeteg egeret támogató program, meg a..." happy ), emiatt elkészült egy régebbi terv is: a mostani FW (1.4, 1.5) segítségével a kártya tud kezelni közvetlenül Atari-ST egeret is! (Mivel a közelemben nincs Atari-ST, ezért csak "emulálni" tudtam ilyet, de remélem rendben lesz.) Emiatt frissülni fog a dokumentáció és a tesztprogram is. (Utóbbi nagyjából már kész is, csak még pár dolgot helyre kell benne tenni.)

Most már tényleg sínen van minden, amint összedobozolódtak a darabok, értesítek mindenkit a teendőkről. A tervezett árak jók lesznek:

#1/#2, SID nélküli bármelyik változat postával:
36+5 EUR + 27% ÁFA = 52.07 EUR

#3, SID-es limitált verzió:
41+5 EUR + 27% ÁFA = 58.42 EUR

Szabad példány még mindig van, de nem sok! Ha valaki még ezután érdeklődik, akkor azé lesz, aki előbb jelentkezik!

------

Azóta megtörtént a SID-es kártyák 1+ órás tesztelése, minden rendben van velük. Elkészültek a "dobozok" is, természetesen a környezetvédelem jegyében happy újrahasznosított anyagokból. Az előzetesen érdeklődőket már kiértesítettem, többektől kaptam is választ. Ha valakinek írtam, hogy felkerült a listára, de nem kapott levelet, akkor nézzen körül a postafiókjában, hátha levélszemétnek lett nyilvánítva. Ha nem találja, tessék sikítani! happy

Sorry for late, doh ich bin not in home....

Re: SID-card 3rd batch

I was a bit too busy due to other stuff, but things have progressed. The cards have been assembled:

Even though I wasn't planning on doing an 6581 version in the beginning, half of this batch is actually like that. The 1+ hour burning test for the "Limited Edition" hasn't happened yet, but it will be done during packaging. The packaging will be the usual, the simpler part of that is already done:

"Boxing" them is more time consuming, that still has to be done. But after that the only thing left is shipping them!

Since during the design phase, the audience drove me crazy for a JoyPort ("oh, please put that in, cause of the mice, and mice support, and all the mice-supporting software, and the..." ), an older plan has now been completed: with the help of the current FW (1.4, 1.5) the card can directly handle Atari-ST mice! (Since I don't have an Atari-ST, I could only "emulate" it, but I hope it will work out.) Because of this the documentation will be updated and the test program as well. (This latter one is mostly done, but some stuff still has to be fixed in it.)

So now everything is truly on track, as soon as things are done, I'll notify everyone about the next steps. The planned prices will be fine:

#1/#2, either version without SID plus shipping:
36+5 EUR + 27% VAT = 52.07 EUR

#3, limited edition with SID:
41+5 EUR + 27% VAT = 58.42 EUR

There's still some more cards for sale, but not many! If anyone is still interested, those will be given out first come first serve!

------

Since then I've completed the 1+ hour test for the SID cards, everything is okay with them. The "boxes" are done too, naturally - to protect the environment they are made from recycled materials. I've notified everyone who was interested and got several replies already. If I wrote to someone that they are on the list, but didn't get any mail this time, please check your spam mailbox. If you can't find it, please scream!

Sorry for being late, I haven't been home...

Back to top

Copyright © Plus/4 World Team, 2001-2024