Posted By

bszggg
on 2013-11-17
18:13:41
 Re: new basic command - Új basic utasítás

I will try this knowledge..
Thanks. happy
-----

Hát próbálkoztam, de nem jártam sikerrel.
Az fenti linkelt programban az indítás után kialakult 7060-as címtől kezdődően (itt már csak akkor fut le, ha a parancs "cd"-vel kezdődik) beírtam, hogy hívja meg az "$9D84 : get one byte to x register" függvényt, és amit visszaad azt kiteszem a képmemóriába, de ezzel nem jártam sikerrel.
konkrétan "syntax error"t produkáltam. és semmit nem tett ki.

Próbáltam korábban belépni az említett függvénybe, hogy a mutatót is tolja meg egy-el, de úgy sem jutottam elölrébb.

Próbáltam a $9d67-et behívni előbb, "sztringparaméterek beolvasása" de akkor meg full butaságokat csinált szegény..
általában az illegal quantity volt a végeredmény.

Pedig jó lenne valahogy megkapni a basic parancs utáni többi adatot is. Nagyobb terveim is vannak..

Re: new basic command - Új basic utasítás

(it just a translate)

I will try this knowledge ..
Thanks.
-----

Well, I tried, but no luck.
The above linked program since evolved after starting 7060 as title given to him (here we will only run when the command starts with "CD",) I wrote to call the "$ 9D84: Get one byte to x register" function I put it out and return it to the image memory, but with no luck.
specifically "syntax error" was produced. and did nothing about it.

I tried to access the previously mentioned functions, the pointer is a push-out, but I got no elölrébb.

I tried the $ 9d67 was first called up, "sztringparaméterek read" full but you do stupid things .. poor
usually been the result of illegal quantity.

I wish I could somehow get all the data after the basic command. There are bigger plans for it ..

Back to top

Copyright © Plus/4 World Team, 2001-2024